reklama

Kde som to len počul? I - Anketa

Vďaka za pozitívne prijatie mojej prvotiny a tipy na ďalšie články. Dodatočne som zistil, že možno vkladať do blogu aj ankety. V budúcnosti budú priamou súčasťou článku, keďže však nie je možné editovať už zverejnený článok, rád by som dal priestor na vyjadrenie vášho názoru práve tu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Súhlasím totiž s viacerými diskutérmi, že cover-verzie niektorých hitov sú lepšie ako originál (z uvedených príkladov si to napríklad tiež myslím o Nervóznej famílii od Vidieku - čo však samozrejme nič nemení na fakte, že som bol v prvom momente sklamaný, keď som sa pred pár rokmi dozvedel, že nejde o originál - čo bola podstata môjho článku ;-) )

Takže ma celkom zaujíma, ktorú zo spomínaných piesní považujete za najlepšiu v pôvodnom prevedení a pri ktorej vás viac zaujal cover. Rovnako aj, či sa medzi uvedenými piesňami našlo niečo, čo bolo pre vás nové.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Samotné piesne už sem vkladať nebudem - ak si chcete osviežiť pamäť, ako ktorá znela, môžete ich nájsť v pôvodnom článku:

http://martinbobosik.blog.sme.sk/clanok.asp?cl=296424&bk=13098

Origo-cover deathmatch: Miniaplikace Miniaplikace Miniaplikace Miniaplikace Miniaplikace Miniaplikace Miniaplikace

Martin Bobošík

Martin Bobošík

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa premýšľať, keďže mám tu možnosť. Zoznam autorových rubrík:  Kritické myslenieHudbaAktuálneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu